Na skvělé entrée Wolkrova Prostějova moc lidí nepřišlo
Že by zaspala naše slavná marketingová agentura?
Prostějov – Impozantní úvod měl letošní už 57. ročník festivalu poezie Wolkrův Prostějov. Už tradičně se o něj postaralo skvělé pouliční divadlo Kvelb z Českých Budějovic.
Před majestátnou už stoletou dámou, prostějovskou radnicí, se utkal neohrožený rytíř „veršotepec“ s dokonale provedeným několikametrovým ohnivým drakem. Lítý boj nakonec skončil jinak než v pohádce, a to kamarádstvím obou hlavních aktérů.
Společně ke sluji Jiřího Wolkra
Kéž by si z toho vzali příklad naši komunální politici z našeho slovutného statutárního města. Dračí oheň a dým sice na chvíli zasmradil jinak zdravé město Prostějov, nicméně záhy už všichni svorně s pohádkovou bytostí na kolečkách táhli průvodem k soše toho, kdo to v Prostějově všechno způsobil – k Jirkovi Wolkrovi, jak řekl jeden z divadelníků.
Co bylo plamennější, zda oheň oné bájné příšery nebo proslovy politiků pod sochou básníka, už autorovi těchto řádek není známo. Mimořádný zážitek s divadlem stačil.
Nezájem, špatná reklama?
Ještě zbývá dodat, že na představení plné vtipu a fantazie přišlo jen málo lidí, z nich většinu tvořili účastníci festivalu. Těžko říct proč, zda jde o nezájem, neinformovanost nebo o slabou reklamu?
Vždyť odkaz na Wolkrův Prostějov chybí i na první straně webu statutárního města, není ani v kalendáři akcí a za prostějovskými humny o něm není ani vidu ani slechu. Že by v tomto případě zaspala naše slavná prostějovská marketingová agentura, které město platí miliony korun z rozpočtu za svoji propagaci?
Další články v rubrice Nejčerstvější