Na skvělé entrée Wolkrova Prostějova moc lidí nepřišlo

Čer 18, 2014
545 přečtení

Že by zaspala naše slavná marketingová agentura?

M. BraunerMilan Brauner

ProstějovImpozantní úvod měl letošní už 57. ročník festivalu poezie Wolkrův Prostějov. Už tradičně se o něj postaralo skvělé pouliční divadlo Kvelb z Českých Budějovic.

Před majestátnou už stoletou dámou, prostějovskou radnicí, se utkal neohrožený rytíř „veršotepec“ s dokonale provedeným několikametrovým ohnivým drakem. Lítý boj nakonec skončil jinak než v pohádce, a to kamarádstvím obou hlavních aktérů.

Společně ke sluji Jiřího Wolkra

Kéž by si z toho vzali příklad naši komunální politici z našeho slovutného statutárního města. Dračí oheň a dým sice na chvíli zasmradil jinak zdravé město Prostějov, nicméně záhy už všichni svorně s pohádkovou bytostí na kolečkách táhli průvodem k soše toho, kdo to v Prostějově všechno způsobil – k Jirkovi Wolkrovi, jak řekl jeden z divadelníků.

Co bylo plamennější, zda oheň oné bájné příšery nebo proslovy politiků pod sochou básníka, už autorovi těchto řádek není známo. Mimořádný zážitek s divadlem stačil.

Nezájem, špatná reklama?

Ještě zbývá dodat, že na představení plné vtipu a fantazie přišlo jen málo lidí, z nich většinu tvořili účastníci festivalu. Těžko říct proč, zda jde o nezájem, neinformovanost nebo o slabou reklamu?

Vždyť odkaz na Wolkrův Prostějov chybí i na první straně webu statutárního města, není ani v kalendáři akcí a za prostějovskými humny o něm není ani vidu ani slechu. Že by v tomto případě zaspala naše slavná prostějovská marketingová agentura, které město platí miliony korun z rozpočtu za svoji propagaci?

Další články v rubrice Nejčerstvější

 

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *